tisdag 31 oktober 2023

Halloween


Trappan städades av i helgen, förbereddes lite grann för höst och vinter.

Nu tillhör vi inte de som firar Halloween längre, men lite pumpor och ljuslyktor kan jag ta fram :-)


Keramikpumpan från Jie har vi haft sedan barnen var små och faktiskt det enda av vårt "halloween-pynt" som jag behållit. Tillsammans med några pumpor från trädgården får den väl hålla ställningarna tänker jag. "Bus eller godis" göre sig icke besvär om jag säger så ;-)



När jag städade av trappen passade jag på att byta ut mina rostiga hjärtan mot två fin kransar från vår lokala plantskola. Alltså de gör så fina kransar och även om jag älskar att göra kransar själv, spar jag många timmar på att inte göra dem själv.


Tisdag och höstlovsveckan rusar vidare.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: