tisdag 8 mars 2022

Stickor och garn



Kors i taket, vad är det som händer egentligen :o

När jag skulle leta fram mina tyger, för att se om det fanns något att sy något av, hittade jag mängder av garn och stickmönster. 
Jorå så att..... inte nog med att jag sydde mycket förr, jag älskade att sticka. Ju fler färger och mer avancerade mönster desto bättre. Var det inte tillräckligt avancerat, jamen då gjorde jag mina egna mönster :o

Jag går ut lite lugnt, medan jag väntar på garnleverans. Jag värmer upp händerna med en mössa till lilla barnbarnet, en likadan som blev hennes mors favorit. 
Dottern bodde i sin jordgubbsmössa från det hon fick den till den var för liten :-)


Läshörnan har numera blivit uppgraderad till en lika lugn och behaglig stickhörna.

Tisdag och det är äntligen dags för MediYoga. Till slut har jag blivit av med alla förkylningssymtom som jag dragits med sedan mellandagarna :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Men oj, kan du allting du? Blir säkert jättefint. Kraaaam Pia