fredag 17 september 2021

Nyrenoverad - totalrenoverad


Den här veckan har inneburit totalrenovering för min del.
Först en rejäl knådning hos naprapaten senare i veckan renovering av frisyren. 
Frisyren som egentligen är en frisyr på utväxt, om jag står ut den sista biten är tanken en kort bob med undercut och snaggad nacke :-)
För att mina ögonfransar och bryn ska synas, passade jag även på att få lite färg på dem.


Ha, ha, här syns det väldigt tydligt varför jag måste gå till naprapaten.
Den ihållande huvudvärken och migränen sitter på min högra sida :o


Nackhåret har nått sin slutlängd, inte riktigt sin slutvolym, men snart, snart har håret växt ut tillräckligt för att bli en riktig frisyr.

Äntligen fredag!
Trots att det varit en kort arbetsvecka är det skönt att den är över. Behöver verkligen ladda batterierna och få tillbaka min energi.

Ha en underbar fredag och en fin start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Härligt att bli lite ompysslad :) Jättefin frisyr också, den passar dig, snyggt! Jamen lördag igen...det gråa vädret fortsätter.
Ha en fin dag.
Kram Titti