onsdag 28 oktober 2020

Årets adventskalender


Jag är barnsligt förtjust i all sorts nedräkning till jul. Adventskalendrar är perfekt bortsett från att de börjar sin nedräkning alldeles för sent om ni frågar mig ;-)
Årets kalender är fylld med lakrits från Haupt.
I love lakrits <3


 Sen kunde jag ju inte låta bli att beställa även deras helg- och vintersmaker :o
Jag måste ju ha något att räkna ner till 1 december med ;-)

Onsdag och årets adventskalender har tagit sin plats.

Ha en fin lill-lördag och en bra fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Hi Hi! Gott och roligt. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Här är en till som gillar lakrits!! Var in till Ölandschoklad i veckan där hade dom en hel del kul lakrits på hyllorna :) Godaste gott...
Dessa både jag testa - tack för tipse!
Kram Titti