söndag 29 maj 2016

Bara sommarfötter


Det finns så underbara sandaletter med kilklack, så fina sandaler med klack och så finns min rygg som inte klarar av de där underbara, fina klackade skorna.

Mina fötter vill vara sommarbara även om min rygg inte vill ha klackar, jag ramlade över alternativet i går när jag ändå skulle leta ersättare för mina välanvända Rieker sneekers.


Jag skämmer ju bort rygg och fötter under resterande delen av året med Primeboots eller Uggs. Nu blir det idel ryggvänligt och snällt, även för sommarbara fötter.
Jaa, just det! Ecco är det, om någon undrar ;-)

Ha en fin avslutning på helgen, så syns vi snart igen. Tjingeling

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Sköna skor är ett måste! Fina skodon du hittat...
De svarta petuniorna hittade jag på Granngården av alla ställen!
Blekingeplantan är en dröm att gå runt på annars, ohhh så mycket fint!
Kram till dig,
Titti

Meta sa...

Det är viktigt med bra skor på fötterna.Det är inte lätt att hitta det som passar.Jag har jättesvårt att få skor som är bra.
Ha en fin vecka i dina fina skor.
Kram Meta