onsdag 10 juni 2015

Det kom ett mail ...


..... höll så när på att glömma :-)
Härom veckan kom det ett mail, ett mail från tidningen Lantliv. Jag meddelades att jag vunnit en tävling sponsrad av Årstiderna, men som tyvärr inte kunde leverera till min bostadsort. Som "plåster på såren" fick jag istället "Årstidernas kokbok" :-)
Upplägget i boken är, precis som titeln säger, upplagd efter årstiderna. Laga ekologisk mat i säsong, kunde ju liksom inte träffa bättre mål ;-)

Visserligen har jag MÅNGA kokböcker innan, men det är så härligt med ny inspiration och variation :-)


Nu dags för premiärprogrammet av "Grillmästarna"!

Ha en härlig onsdagskväll. Tjingeling ❤️ ❤️

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Kul! jag ids inte sätta på tv:n njuter av solen in i det sista och så lite data tid på det innan sängen. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Grillmästarna måste man se och KUL med en ny bok! Grattis!
Det är sköna kvällar nu...hinner dock ingenting mer än att äta, jobba och sova...
Kram,
Titti

Meta sa...

Grattis och lycka till med lagandet.
det spelar nog ingen roll hur många böcker man har det är lika roligt med en ny
Ha en fin Torsdag snart är det helg igen
Kram Meta

Elle sa...

Vad kul! Grattis!
Kram Elle