söndag 7 juni 2015

Inte riktigt vad jag är van vid ......


..... visserligen bor vi på landsbygden, men ändå inte på riktiga landet :-) Vi bor i ett mindre samhälle, men makens ena syster bor på en lantgård med sin familj.
I dag skulle en ny tjur in i besättningen, samtidigt som årets kalvning pågår. Så dagen till ära fick vi träffa både den nya tjuren och en alldeles nyfödd kalv.


Så min dag har varit innehållsrik ;-) 
Den har innehållit, diskning, städning, och besök på landet med kameran i högsta hugg.

I morgon är en ny dag, så kväll blir det kudden tidigt. 
Ha en härlig söndagskväll och en bra start på den nya veckan. Tjingeling ❤️❤️

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Mysigt! Eller ska jag skriva muuuusigt kanske. Fniss! jag tog en PW bland kalvarna i dag. Kraaaam Pia

Meta sa...

Ha ha minns med glädje alla kosläpp vi varit på i Dalarna det är verkligen en upplevelse. Kalvar är ju för söta när de försöker ta sig fram på stapplande ben Tjuren den får gärna vara för mig.
Ha en fin och bra vecka
Kram Meta