torsdag 19 september 2013

Fredag på en torsdag ....


...... jamen, så blev det visst och jag är inte ledsen för det :) 
En långhelg på fyra dagar, bara så! Företaget skrev ett stoppdagsavtal i våras och det är de dagarna som vi fortfarande plockar utav (faktiskt ända fram till Lucia).
I morgon är det mor-dotterdag planerad i Kalmar, på lördag är det baka, baka, baka....... sen får vi se. Jag börjar i alla fall inte jobba igen förrän på tisdag.


I dag blir det lite bilder från hallen, som egentligen är ganska mörk - men det syns ju inte :o Vita väggar och tak, ljus golv, men det räcker ändå inte.
Hur gör man en mörk hall ljusare när det inte finns några eluttag? Vi får väl se om jag kommer på något, jag är så less på alla långa skarvsladdar vi har över allt.

Ha en skön torsdagskväll i höstmörkret. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Meta sa...

Värmeljuslyktor eller ljus med batteri. Några tips.
Jag gillade din knopp som står på lådan. Ibland är det lite mysigt med lite mörkare platser.
Ha en fin fredag
kram Meta