onsdag 10 oktober 2012

Mitt i veckan ....


..... så blev det onsdag och halva veckan är redan förbi. Efter en dag fylld av möten, var det skönt att lägga sig på vattensängen och bli ordentligt masserad av jetstrålarna och sen en värmande IR-bastu på det. Mmmm.......


I morse mötte mig en helt igenisad bil och den första nattfrosten :o Hua! Tur att de känsligaste växterna redan var inne - resten fixade maken in idag. Nu blir det till att leta fat och plats igen! En del får övervintra i växthuset andra uppe i huset och fikon kommer vi att testa att övervintra i garaget (men vi får hålla ögonen på dem, är rädd att det kan vara för varmt).


Nu tänker jag njuta av att det är onsdag och fundera lite på hur höstens moodboard ska presenteras.

Ha en alldeles förträfflig onsdagskväll. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj er det virkelig fiken ??? Så gøy !

Villa Ryttarängen sa...

Jag sitter också ock klurar på morgondagens tema. Härligt med en gammal köttkvarn och nypon på bild. Kram Pia

G:a Affären sa...

Det låter skönt med massage, skulle behöva det själv.
Hoppas innerligt att ni klarar fikonen, det låter så exotiskt för mig i Dalarna. Men vad är det för platt form på dina äpplen? För det är väl inte fikon?

Kramar
Cia