torsdag 11 oktober 2012

Höstens moodboard .......


........ i en nätt liten samling, hämtar jag min inspiration i höst.


I inredningen är både materialen och färgerna är åt det mer naturliga .....brunt,grått, beige och alla dess nyanser. Skinn, linne, trä och metall. Givetvis kompletterat med renaste vitt och svartaste svart.

I matlagningen är det enkelheten som gäller och Morberg står för inspirationen. När jag bakar - jaa då fångar jag vad som ligger i luften för dagen ;)) det är ofta det dammar surdeg i vår luft :o


När jag känner att jag tappar fokus tar jag till Lantlif Annette´s "Lantlig charm" och tillsammans Jeanne d´Arc får jag snabbt tillbaka fokus och energin.


Mer höstinspiration hittar du hos övriga fabrikörer HÄR.

En underbar hösttorsdag till er alla. Tjingeling ♥

5 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Mmmm gamla vackra penslar. Det skulle man ha stå framme hela tiden ju :-)

Maria sa...

Härligt att kika på din tolkning av höstens moodboard.
Kramar från Maria

Villa Ryttarängen sa...

Vackert och naturligt. Snyggt med penslar och gamla foton i lite brunt. Kram Pia

Anna sa...

Vilket härligt moodboard du visar upp! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

Ha en fin kväll!

G:a Affären sa...

Väldigt inspirerande, härlig bild med roliga detaljer!

Kramar
Cia