tisdag 2 oktober 2012

Höstens favoriter ........


....... är helt klart mina Primeboots och min nyinförskaffade väska. Som "omväxling" är de givetvis svarta ;)) som allt annat.
Jag som, normalt, aldrig kan köpa höga stövlar, blev överlycklig över dragkedjan bak och spännena upptill. Eftersom de är i kraftigt skinn, utan foder, formar de sig dessutom efter ett tag. Jag behöver definitivt inte frysa om fötterna, en rejäl socka får plats och jag kan ha dem både till tights eller jeans vilket jag nu väljer.

Brevbärarväskan i klassiskt "damhandväskeformat" rymmer ALLT jag kan komma på att jag behöver ha med mig ;)

Primeboots från Biskopsgården, väska från Närstads Väskor, Rosa band från Apoteket
För att synas i höstmörkret, helt svartklädd, har jag givetvis införskaffat Bröstcancerfondens Rosa-bandet reflex.

Ha en härlig avslutning på tisdagskvällen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Maj sa...

Jättesnygga stövlar+väska.Och reflexen har jag inte sett men den ska jag nog titta efter..//M

G:a Affären sa...

Ahh, vilka snygga stövlar! Jag skulle behöva ett par nya inför vintern och nu fick jag upp ögonen för dessa snyggingar.
Väskan med den enkla formen är också en fullträff.

Kramar
Cia