måndag 3 september 2012

Komplicerad förväxling .....


........ jag tror minsann att någon är förvirrad ;D Någon måste ha förväxlad årstiderna eller försöker kombinera dem. Blommande fläderblommor samtidigt som fläderbären börjar anta mogen färg.

Men jag klagar inte, åter igen en dag med temperatur över 20 grader och underbart solsken. Synd bara att jobba - man skulle ju ha semester egentligen.


Tadam!!! Det har jag i morgon :D semester alltså.
Det gäller att ha allt redo för att packa utflyktskorgen med nymalet kaffe bryggt i pressobryggare, till det någon god kaka.

Dags att sjunka ner i soffan igen, helt slut efter massage och en skön bastu på det. Ha en härlig avslutning på måndagskvällen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Åh vad härligt med semester om solen skiner. Jag blev totalt färdig sist jag tog massage, fick sova faktiskt. Ha en bra dag i morgon. Kram Pia

Jana sa...

Beautiful old things, nice week.
Jana