onsdag 2 juni 2010

Beach 2010........

....... vilket väder! Riktig sommarkänsla, här gäller det att ladda för beach 2010 ;). Vit som en albyl efter den långa vintern, bäst att ta det lugnt med solen och sola i skuggan.
.
Bjuder på fler av mina "icke rosa" acklejor :o
.
Acklejorna växer som ogräs hos mig, men en hel del kommer att försvinna när vi plockar bort syrenhäcken mot norr (när det nu blir, det får framtiden utvisa).
.
Blir bara ett kort inlägg idag, tiden har sprungit ifrån mig idag (också).
.
Men snart, snart får jag helg. Av någon anledning är jag ledig på fredag för att det är Nationaldag på söndag! Eftersom jag då är ledig på fredag, räknas det som fredag i morgon, dvs vi slutar tidigare (vi har lagt ut den avtalade arbetstidsförkortningen på fredagar istället för en liten snutt varje dag). Klart som korvspad? Fredag på torsdag och ledig på fredag!
.
Ha en mysig onsdagskväll. Tjingeling

Inga kommentarer: