tisdag 21 juli 2020

Färgglatt


Färger för solkysst sommarhud, därför tänker jag befria er från att visa kläderna på ;-)

Jag har förmånen att sitta på ett ac-kylt kontor på dagarna och behöver alltså lager på lager på lager för att inte frysa ihjäl när jag jobbar och sedan kunna plocka av mig något eller några lager när jag går till och från bilen.
Nyinköpt från "sonens butik", långärmad t-shirt och collegetröja (som jag inte tror jag haft sen högstadiet), köpte även en svart hoodie i den oväntade färgen ...... (trumvirvel) svart :o
Tröjor som även går jättebra att yoga i :-)


De två baddagarna på semestern gav mersmak, därför köpte jag en ny färgglad bikini som ännu inte är invigd (jag har inte gett upp hoppet ännu). Höga byxor som går att vika ner, stort like på det. En traditionell överdel, för det var den enda som fanns i A-kupa :o

Tisdag, regnet har avlösts av halv storm (vem är förvånad) och svalt men sol :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja lite färgglatt sitter gott nu även på en SOLBLEK hud :)
Blåser friska vindar här på ön så nu är tjock tröja framme igen...svensk sommar!
Ha det gott.
Kram Titti