måndag 11 maj 2020

Redo för balkonghäng

  Efter några helgers fix är balkongen för häng.
Golvet är högtryckstvättat och inoljat, vindskyddet är fastknutet och loungegruppen är på plats.


Det är inte alls dumt att hänga här på förmiddagarna, fram till två-halv tre, sen blir det skugga.

Sittdynor och kuddar ligger redo när värmen kommer tillbaka :-)

Det ser fortfarande väldigt tomt ut och blommor får jag införskaffa i helgen :-)


Måndag och jag har varit hos naprapaten, så nödvändigt och så ont. Det kommer krävas ett stort antal gånger innan det senaste årets stress kan klämmas ut ur mina onda muskler.
Måndag och det är svalare igen, ska plocka fram växtduk och täcka mina nyplanterade plantor.

Ha en skön fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja jag kan tänka mig att det är mysigt att "hänga" där...en fin liten plats!
Måndag var det ja, en blink och det är väl fredag snart igen!!
Kram och ha en fin vecka...
Titti

Villa Ryttarängen sa...

Mysigt att ha en loungehörna där på balkongen. Fast lite värme saknas ju. Kommer kanske snart. Kraaam Pia