tisdag 6 januari 2015

Nya perspektiv ....


...... trägen vinner :-)) Jag hittade minsann gardiner på nätet till slut, japp gardiner till vardagsrummet. Nu ska jag bara ha tålamod att vänta på dem också. Men den som väntar på något gott ......


Efter en väldigt trevlig trettodagsaftonskväll med våra vänner, en kväll som övergick till tidig morgon innan vi gick hem i fullmånens sken är vi ...... rätt så trötta :o Det blir inte så himla mycket vettigt gjort idag, om jag säger så.


Det lilla av julen som fanns kvar efter de senaste dagarnas plockande, har förpassats till sina förvaringslådor, nu ska bara jullådorna tillbaka till sina platser igen (om de får plats).
Det känns faktiskt rätt så bra, det är ändå sista dagen av min julledighet. I morgon börjar vardagen igen med allt vad det innebär.


Jag måste bara tipsa om det bästa C-vitamin tillskottet som finns, blodapelsinerna från Sicilien. Mmmm, kan äta hur många som helst :-)

Ha en skön avslutning på tisdagskvällen. Tjingeling ♥ ♥ 


2 kommentarer:

Meta sa...

Härliga tider är det nu har just skickat iväg vännerna så det är tyst i hela lägenheten lite ovant efter alla helger med liv och rörelse.
Kul att du hittat dina gardiner äntligen spännande att få se.Här har också solen visat sig några dagar så sköööönt.ler lite när jag ser bilden på din lampa en sån hade mor och far i vårt hus.
Önskar dig en bra början på arbetsveckorna
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Blodapelsiner ser jag sällan här i vår lilla butik. Jag älskar apelsiner i alla former. Kul att du hittade gardiner. Kraaam Pia