torsdag 22 januari 2015

Kuddmys ......


....... ytterligare en riktig grå dag och jag känner mig mer som en zombie än ett energiknippe. Inte undra på att jag blev nöjd när jag vittjade brevlådan och hittade senaste Lantliv i botten :-)


I stället för att måla kväll, blir det med andra ord en stor kopp te, en varm pläd och Lantliv. Jag tror inte någon stjäl mitt målningsjobb från mig, så måla kan jag göra i morgon ;-)

Jaa, först ska jag väl röja efter elektrikerns senaste besök, sen kan jag måla.


Var tog den här veckan vägen egentligen, redan torsdag :o

Ha en underbar torsdagskväll. Tjingeling ♥ ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Bra tankar! Veckorna rusar fram i galopp och jag är en zombie jag med.. Kraaaam pia

Meta sa...

Ja minsann dagarna rullar på, det är nog för att vi har så mycket för oss hela tiden.Snön ligger faktiskt kvar det är minus 2 här nu. Kanske några dagar med vet mark i alla fall.
Jag blev också glad när jag hörde dunsen innanför dörren idag
Alltid lika trevligt.
Ha det gott
Kram Meta