lördag 3 maj 2014

Sydligare breddgrader ....


...... det blir aldrig som man tänkt sig, men det behöver inte vara sämre för det. Vi styrde kosan söderut istället för som planerat norrut.


Solen, den blå himlen och havet drog oss mot Karlskrona och sedan Blekinges kust. Även dottern följde med ut till havet.


Det har sitt pris att ständigt vara uppkopplad ;-) speciellt om man dessutom ska hinna med att fånga in kvällens middag :-)


Vi avslutade lördagskvällen med en härlig fiskgryta följt av chokladmousse, med "Hundraåringen" på näthinnan.

Ha en härlig start på söndagen. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Elle sa...

Jag saknar nog rapsfälten lite märker jag nu. Inte doften kanske, men just de otroligt gula fälten.
Jag har läst boken, men vad tyckte du om filmen?? Jag hoppas den kommer till Tyskland. Annars får jag väl fixa den på dvd.
Ha en fin söndag!
Kram Elle