lördag 25 januari 2014

Upp som en sol ......


...... jaaa, kanske inte riktigt så, men i alla fall upp! Shopping i residensstaden var förutbestämt, fanns nämligen ingen annan dag tillgänglig.
Det måste ha sett roligt ut, maken och jag in i varsitt provrum med panik i ögonen (ingen av oss gillar klädshopping!!). Men döm om min förvåning, jag kom ut, genomsvettig, med en tröja, en kofta, en t-shirt och en bh!!!! :o Nu har jag tickat av MÅNGA to-do ;-)
Maken då - jodå, en tröja så han får nog våndas igen, någon annan gång (typ när jag fixar naglarna nästa gång)

Sen då, matshopping är bättre :-) och enklare, man behöver inte se sig i spegeln för att välja mellan "två onda" i alla fall.

Kakan på bilderna då?


Jo, ser ni, den stod hemma i kylen och lockade, så gissa om vi var hemma snabbt igen :) En snabb fika på gårdagens rester av cheescake och sen blev det dammsugning.
Kan ni fatta hur länge barren finns kvar?

Nu blir det sänggående och fortsatt läsning av grunderna i journalistik, i morgon bitti lockar gymmet :)
Ha en skön lördagskväll och bra start på söndagen. Tjingeling ♥

Inga kommentarer: