onsdag 19 juni 2013

Picknick i midsommarväder ........


....... japp, sista arbetsdagen avklarad och 11 dagars ledighet att se fram mot :)
Först tar vi uppladdning inför midsommar, sen tar vi en midsommarhelg, därefter ytterligare en vecka utan att behöva köra till jobbet. Vad passar då bättre än att planera för lite utflykter?
På cykel om vädret tillåter, annars får det väl bli andra transportmedel eller rent av hemma på altanen :o


Oavsett vilket ska jag njuta av ledigheten.

Med detta bidrag är jag med i tävlingen som anordnas mellan bloggen creando och CupoNation. Glöm inte att rösta på mig om jag nomineras till topp5

Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka härliga bilder! Tänk att det redan är midsommar. Helt underbart! :)

Jag önskar dig en ljuvlig helg!
Kram Sofia