torsdag 15 mars 2012

Leta, leta, leta .......


....... varje gång likadant. När väl påskriset var bundet och klart, fattades givetvis det som liksom är pricken över i:et.
Men det jag hittade var inte så kul :( Alldeles för ........ färgglatt!


Näe, äggen, fjädrarna och fåglarna får förpassas in på vinden igen. Tacka vet jag naturfjädrar ...... men jag kan för mitt liv inte komma på var jag har lagt dem ;p


Påskriset får ståta på egen hand tills vidare!

Ha en helt underbar torsdag. Tjingeling

2 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Haha man är inte mycket för färgglatt längre... Tänkte också på det häromdagen. När barnen var små blev det färgglatt men nu när man själv får bestämma så är det naturfjädrar som gäller ! ;)
Kram Anki

Norregård sa...

Hej!
Ja, tänk nu går det mot Påsk!
Men först väntar lite vårskidåkning i Trysil för oss nästa vecka:)

Så skööööööönt att få lite miljöombyte & tänka på lite annat än Ladan...Jag är helt galet trött för vi har jobbat hårt en längre tid!! Det är ju en dröm som ska bli sann så då finns det mycket energi även om det är många fjärilar i magen....

Idag kan jag inte sitta på altanen, huuu vad kallt det är....
Kram