fredag 9 mars 2012

Generationsskifte .....


.....  i blogghörnan, från laptop till .... Jaaa, jag vet att jag kommer att få svårt att lägga in bilder på den, det är också lite problematiskt att blogga med den. Jag har inte hittat något usb-uttag och den verkar inte komma åt nätverket heller :o


Men den har andra kvaliteter och den är väldigt vacker att titta på!!!


Svenskt hantverk från 1927, idel trä och metall. Symaskinen är utrustad med elektrisk motor och den fungerar faktiskt, men .......


Jag tror ändå att det är dags för ett generationsskifte, behöver byta upp mig några årsmodeller ;D

Ha en fantastisk fredagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

Sologbolig sa...

Herlig gammal symaskin. Eg har et par slike i huset eg også, og liker de kjempegodt. Ha ei flott helg.

Elle sa...

Min mamma hade...har?...en liknande. Minns att jag som barn tyckte att den var så speciell.
Ha en skön helg!