lördag 17 april 2010

Ändrade planer..........

...... Malmö here we come!!
.
Den här helgen blir inte riktigt vad jag jag hade tänkt mig.
I dag åker vi ner till Malmö för att titta på en lägenhet till dottern och hennes kompis. De går sista året på korr-gymnasium och har sin tenta-period 6 veckor maj-juni. Nu får vi hoppas att lägenheten är OK, området känner vi sen tidigare - de hyrde i samma kvarter förra året.
.
Den planerade festmiddagen blev igår i stället och blev då annorlunda än först tänkt, men herregud........ Vilket I-landsproblem ;))
.
Jag hoppas att Malmö bjudet på bättre väder - här har vi mulet, duggregn och 5 grader. Hua!
.
Ha en jättebra lördag och ta tillvara på tiden - den kommer inte tillbaka om du slösar bort den! Tjingeling
.
bilden har jag lånat från malmo.se

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Wow vilken lägenhet ;-)

Den som fick bo där!

Kram Maud