måndag 11 juli 2011

Snacka om utdelning ........


....... en del får utdelning av Postkodlotteriet, jag har ingen lott, men får utdelning av Posten ändå ;D

Fyra handtextade kuvert med underbart innehåll. Jaaa..... alltså, det kommer ju en hel del annat också, men det mesta åker direkt ner i sopsorteringen.


Ramslökslökar från Hillevi med bloggen Tankar från Trädgårdsmästaren. Tack, tack, tack! Nu blir det, förhoppningsvis med tiden, en ramslökslund även här :D


Två bloggvinster, jaaa....... faktiskt!!!
En underbar knypplad duk från Allis med bloggen Allis i Underlandet, den har inte funnit sin plats än - när den gör det lär ni få dela det med mig.
Två stickbeskrivningar från den underfundiga bloggerskan 4U2, här ska minsann stickas!!!! Garn har jag så det räcker och blir över :o
Det sista kuvertet var beställt och ack så efterlängtat; så sist men inte minst, den var tyngst i alla fall, boken Trädgårdsriket. Nu kan jag turista i Sveriges alla sevärda trädgårdar. Riktigt alla lär jag väl inte bocka av, men många i sydöstra delen av riket. - Nej!!! Vår trädgård är inte med, den är inte tillräckligt klar att visa ännu. Men snart kanske!!

Ha en fortsatt bra måndag. Tjingeling

2 kommentarer:

Stina sa...

Så mycket mys du fick i lådan.:-) Kram stina

Hildas hem - Sofia sa...

Grattis till alla fina brev och paket du fått. Det känns verkligen lyxigt att få handtextade kuvert i brevlådan :)

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram Sofia