I dag för 38 år sedan :o var det midsommarafton och vi passade på att förlova oss mitt under midsommarfirandet <3
I dag firar vi, trots att det inte är midsommarafton, med lite god mat och dryck.
Onsdag och den största delan av arbetsveckan är avklarad. Vi har en värmebölja på ingång och det är 27 grader i skuggan. Dessutom passar vi på att fira lite extra, bara för att det är vår förlovningsdag <3
Grattis till oss!!
Ha en fin fortsättning på veckan <3



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar