torsdag 18 juni 2026

Fredag på en torsdag


Fredagstid på en torsdag är inte fy skam :-)
Mer tid över för att njuta av trädgårdens alla gåvor.
Sommarfloxen kom i alla färger, men den här är ju bara för läcker.


Rosenskärorna har inte nått full storlek ännu, men blommorna ....
Så fina!


I dahlia/sommarblomsrabatten kämpar jag både mot sniglar, kajor och skator. Men skam den som ger sig.
Vi ska få till en fin rabatt till sensommaren :-) och jag lovar att jag längtar efter att ha ett flor att plocka buketter av.

Torsdag, dagen före midsommarafton och jag ska städa undan lite, duka fint och sen bara njuta.

Ha en underbar start på midsommarhelgen <3

Inga kommentarer: