måndag 10 juni 2024

Sneak Peak


Tack vare värmen som var och regnet som kommit nu växer det på riktigt bra i vår nya berså.
Linnétagetesen har så underbara, enkla blommor. Varför har jag inte odlat den förut?

En del av de mörka dahliorna börjar redan knoppas, ser fram mot att se färgerna <3


Även rosenskäran knoppas och blommar i en ljuvlig rosa färg.


Strax bortanför bersån har en prästkrage slagit sig ner och får faktiskt stå där och blomma i gräsmattan.

Som synes på några av bilderna står möbeln på plats och den är invigd, precis innan väderomslaget. Jag väntar på dynor och fint väder, sen ska ni få se hur fint det är <3

Måndag, ny vecka och nya möjligheter. 
Den här veckan är utan behandling, vilket gör att jag borde (jag menar verkligen bord) må bättre än behandlingsveckorna. Jag intensivbehandlas mot min kroniska huvudvärk/migrän med förhoppning att det ska ha bestående effekt.

Ha en fortsatt fin vecka <3

Inga kommentarer: