fredag 9 december 2022

Det börjar bli dags


Jamen, då tar vi väl fredag då :-)
Välbehövlig fredag om ni frågar mig.

Jag har plockat fram jullådorna och tänker börjar pynta så sakteliga, mellan smutstvätt och bulljäsning ;-)
Men först ett besök hos optikern, jag vet inte riktigt vad jag gjort med mina glasögon, men ser med dem gör jag inte. Jag hoppas att han kan justera dem så att jag ser hyfsat i alla fall.


Jag har min optiker i Karlskrona, vilket också innebär kvalitetstid med dottern och lilla barnbarnet <3


Fredag och jullådorna är framtagna.

Ha en fin avslutning på fredagen och en bra start på helgen <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Ja nu är det dax. Hoppas du får ordning på glasögonen. Jag trivs inte alls med mina nya utan använder de gamla och ser det jag ser helt enkelt. Ha Ha! Kan vara bra när man ska städa. Kraaam Pia