måndag 2 november 2020

Smidiga arbetsbyxor


Jag tycker att det är himla svårt att hitta sköna, praktiska och snygga arbetsbyxor. Arbetsbyxor för trädgården men även när jag är ute och fotar i naturen.

När jag sett tillräckligt många kvinnor i Revolution Race var jag tvungen att testa själv. 
Jag valde Gpx Pro, alltså vilken byxa. 
Hybridbyxa i stretch med förstärkningar över knän och rumpa. Eftersom jag kommer att använda byxorna främst i trädgård och när jag fotar, valde jag att köpa till knäskydd som stoppas i en sydd ficka. 
 

Eftersom jag är en riktig frysskit och gärna har underställ, valde jag att gå upp en storlek. Oavsett om jag har underställ på eller inte är passformen suverän och de är supersköna.

Måndag och en ny arbetsvecka, den här veckan måste jag ta tag i att försöka få tag i en ny laptop. Trots att jag var inne med den på MacForum för någon månad sedan varnar den återigen för full startskiva. Med andra ord, är det hög tid att leta upp en ny.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: