tisdag 17 november 2020

Dörrkransar


De senaste åren har det inte blivit några dörrkransar gjorda, det finns ju så fina att köpa när tiden inte räcker till.
Eftersom jag köpte lite stommar och bindtråd på kransbindningskursen förra året, och tiden fanns kunde jag ju lika gärna passa på.


Maken klippte lagerhäggen, sen kompletterade jag med lite mahonia och rumsgran (japp, jag skrotade rumsgranen).


Det svåra är ju att göra två identiska och det blev de inte ;-)
Men de duger!


Väl upphängda på dörrarna ser man ändå inte att de inte är helt lika :o

Lagom avkopplande att stå ute och kunna binda kransar utan att frysa ihjäl om händerna.


 Tisdag, MediYoga tisdag men on-line nu med de nya restriktionerna.

Ha en härlig fortsättning på vekan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Fint med kransar på dörrarna. Jag tänkte att jag skulle plocka lite lingonris och binda en krans. Men tanken är långt ifrån handlande. Mediyoga online, låter nice. Kraaam Pia