tisdag 18 februari 2020

Skir grönska


Skira, gröna blad är inte det sämsta att välkomnas av :-)
De här grå, trista dagarna behövs verkligen det ljust gröna för att höja humöret.

Jag lyckades passa in två regnskurar idag, först på min lunchpromenad och sen när jag skulle hem. Blött! kan man säga och le åt eländet. 
Man blir ju inte mer än blöt och torkar ju vad det lider.


I kväll försöker min älskade make att skruva upp vår nya hatthylla, men det är inte det lättaste när väggarna är sneda och vinda.
Jodå, det är lika snett och vint i kapprummet som i resten av huset :o

Givetvis kommer det bilder om och när den snygga hatthyllan är på plats ;-)


Tisdag, ytterligare en grå, regnig och blåsig sådan.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt med grönskande kvistar. Ser inga tecken i våra äppelgrenar som vi satt i vas ännu. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Åhhh grönska!!! Som jag längtar :)
Att driva lite kvistar är ingen dum idé alls...
Kram från Titti