lördag 18 maj 2019

Tio år


Tio år, 4 290 inlägg och alldeles väldigt många sidvisningar :-)

Jag både hyllar er och tackar allra ödmjukast för att ni vill besöka Cat's Passions och Cat's Bak- och Matblogg.
Tack vare bloggandet har jag fått massor av nya vänner, hittat nya smultronställen och haft fantastiskt roligt!


Lördag, en lite mulen sådan, men det gör absolut ingenting. Vi har tillbringat, i stort sett, hela dagen i trädgården. Så underbart!
Njuter av att slippa vattna :-) Vi fick faktiskt 12 millimeter i natt. Jag är så tacksam för det lilla.

Ha en underbar lördagskväll, oavsett om det är Mello eller Golf som gäller i TV-soffan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Grattis! 10 år är ju en lång tid. Måste kolla upp hur länge jag bloggat. Kram i regnet/ Pia

HWIT BLOGG sa...

Men GRATTIS! Vågar inte kolla hur länge jag bloggat ha ha...skrivit en massa strunt :) Nåja fira nu och jag fortsätter troget att följa dig!!
Kram från Titti