fredag 24 maj 2019

Blått är det nya svarta


Vilket sommarväder!
Det gäller att passa på att njuta :-) Jag provar dessutom en av årets sommarklänningar.
Även den här är blå, precis som den HÄR.
Materialet är inte detsamma, men minst lika somrigt och perfekt att dra över en bikini.


I dag checkade jag ut riktigt tidigt från jobbet, efter en vecka med rejäl huvudvärk var det bara att gilla läget. Gå hem och vila!
Jag har tänkt stödså lite i en av pallkragarna som helt plötsligt ockuperats av svartmyror. Nu är myrorna död, men jag måste så nytt. Upptäckte att det var likadant i ytterligare en pallkrage :-( grrrrr


Fredag, fredag med lite sådd och kall, läskande kombucha i glaset.

Ha en skön fredag och en bra start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Den klänningen var verkligen fin på dig! Snygg färg också! Aj för huvudvärk men jag hoppas du får en skön helg trots allt :)
Kram Titti