torsdag 29 november 2018

Två små


Vårt hus är i två plan, med lite snedtak i övervåningen. I husets norra gavel finns barnens rum. Rummen är nästan en perfekt spegelbild av varandra och lika svåra att möblera ;-) 

Eftersom barnen inte bor här hemma längre behöver inte rummen övermöbleras. En säng ett bord och lite förvaring.


Eftersom rummen vätter åt norr är de givetvis så ljusa som möjligt, med något mörkt inslag.


Den här veckan blev inte riktigt som planerat :o


Hade en helt fullbokad kalender, men nu jag är genomförkyld och nerbäddad med hög feber. 
Tur då att jag adventspyntat i förväg ;-)

Men nu tror jag minsann att det är hög tid att fylla på med febernedsättande och varmt te.

Ha en skön fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Fy för feber och annat elände. Jag har inte pyntat i förväg så jag hoppas att jag ska känna mig bättre imorgon. Roligt att få se två små rum. Vilken lyx för barnen att ha sitt rum kvar. Krya på dig nu Cat. Kraaaam Pia