fredag 9 november 2018

Feeling


Trots en förlamande trötthet kan jag inte låta bli att ryckas med in i adventsfeelingen. 
Inte för att jag vill tvinga på någon advent och jul i förtid utan för att jag tycker att det är så förbaskat mysigt med alla dofter, alla ljus och jag behöver verkligen något som lyfter upp mig till en högre nivå.


Jag kommer inte att tända stjärnor och elljusstakar redan nu, men jag kommer gå runt med min glöggmugg och "känna in" hur advent ska se ut i våra rum.
Klämma lite på sakerna i lådorna, mysa och fundera. Sakta men säkert kommer saker och ting att hitta sina platser, för att vara helt redo när första advent är runt hörnet.


Även om jag hade lovat mig själv att inte köpa något nytt pynt i år, kunde jag inte låta bli att lägga en beställning på det finaste jag vet. Exakt vad, får ni se tids nog ;-)

Men nu är det dags att traska iväg på en promenad, en promenad till nagelterapeuten.
Det är ju fredag, eller hur :-)

Ha en skön start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja stormsteg mot advent...hittade faktiskt jullådan så den är startklar framöver! I år får jag nog plats med en gran också, bara det :)
Ha en mysig helg nu.
Kram Titti