tisdag 9 oktober 2018

Färgrikt


Den senaste veckans lite kyligare väder har satt sina spår i naturen. Lönnar och aspar brinner, björkar och ekar går i varma gula toner. 
Önskar bara att jag hade möjlighet att ge mig ut och fota naturen i dagsljus i veckorna. Men se det hinns inte med just nu:-(

Men snart är det ju fredag och då hinns det med!
Det är ju redan tisdagskväll och väderspåpersonerna har dessutom lovat rejäla temperaturhöjningar från i morgon :-) 

Dags att krypa ner under duntäckena och försöka sova igen några timmar till ;-)
Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Meta sa...

Ja visst är det vackert och man njuter verkligen och får vi nu åxå härligt med sol så är allt på topp. Jag är ju ute hela dagarna, om jag inte målar förstås, Det är så mysigt. annars har det varit ganska så trist här nästan så jag ville flytta hem. Tur jag inte gjorde det.
Ha det gott
Kram Meta