söndag 14 oktober 2018

Årstidskollision


 Vilken underbar helg vi fick!!
Otroligt varmt och sol från klarblå himmel :-)

Gårdagen ägnade jag åt sånt som jag inte hinner i veckorna, städning :o
Jo, jag vet, det hade varit smartare att vara utomhus. Men jag gjorde bedömningen att jag skulle fara mer illa av att behöva se vårt ostädade hus en hel vecka till.


I dag valde jag istället att baka och göra granola till den kommande veckans frukostar.

Har även hunnit en sväng till Kalmar. Sjukhuset bjöd in till MR, en söndag :o 
Bara att tacka ja, jag slipper ju slåss om sjukhusets få parkeringsplatser en vardag, dessutom kunde jag både få skjuts och sällskap också ;-)


De återstående timmarna den här söndagen, tänkte jag ägna åt den sista städningen för den här helgen. 

Ha en skön avslutning på helgen och en bra start av den nya veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vackra bilder. Städa borde jag också ha gjort men denna helgen har ju inte varit så bra. Skiten finns kvar, jag menar dammet... Fniss! Kraaam Pia