måndag 26 mars 2018

Snart så


Här går det undan :-)

Sonens rum är färdigmålat, tak, väggar och alla lister. Nu tapetserar maken för fullt och ni kan inte ana hur fint det blir :-)

Sonen kommer ju hem för lite påskledighet på onsdag och då vore det välan trevligt om vi hunnit flytta in hans möbler igen ;-)

I kväll har jag roat mig med att lägga in påskens sillar, klassik inlagd saltsill och sedan branteviksgravad strömming. De kommer precis hinna bli klara till påskdagen, då vi har lite knytkalas här i Villa Davidsson.

Men nu tror jag bestämt att jag måste sätta mig att plugga lite, hemska tanke, men jag ligger ett par kapitel efter studieplanen så där är bara att bita ihop.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Meta sa...

Det är ju alltid kul att överraska. håller tummarna att ni klarar det. Öland skulle jag verkligen vilja fara till kanske en tur längre fram i vår. Kaffe ute det finns ingen bättre än det. Håller tummarna att det går för oss på onsdag då är vi på kolonin.Just nu vräker snön ner usch och fy vill inte alls ha det.
Ha nu en bra vecka innan Påsk
Kram Meta.