torsdag 9 november 2017

Någon låda


Jag kunde inte hålla mig längre!
Någon enstaka adventslåda har plockats fram ;-)

Det är ju hög tid att börja testa att lampor fungerar och byta ut de som gett upp under sommarförvaringen. Hur kan lampor bara gå sönder så där, när de förvaras? Det är ju likadant varje år.
Hur många gånger måste man inte skruva ur och skruva i innan man hittar den trasiga lampan i en ljusstake? Jag blir trött bara jag tänker på det ;-)
Iofs är det inte fullt lika många trasiga sen jag kostade på mig at byta till LED. Ett tips alltså!!

Sen måste jag bestämma vad som ska vara var, för därefter ska det mätas för skarvsladdar :o
Japp, vi bor ju i ett gammalt hus där de inte överöst rummen med elkontakter precis. Och skarvsladdar, de verkar få fötter och försvinna av sig självt :o
Lite så är det just nu! Världsliga problem med placering, lampor och sladdar alltså ;-)


Nu tror jag minsann att jag måste göra ett avbrott, degen har precis jäst färdigt och rågbullar ska bakas ut.
Nybakat bröd en fredagmorgon är väl aldrig fel?

Ha en härlig avslutning på torsdagskvällen och en bra start på fredagen <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Nämen... oj vilken tjuvstart. Fast jag fattar, jag vill nog också att det ska vara advent nu. Kraaaam Pia