fredag 1 september 2017

Ny månad


Första september, första höstmånaden efter en sommar som inte var.

Första september och ny frisyr! Igen!


Kort, kort är i min smak, i alla fall om vi pratar frisyrer. Tätt, tätt ligger de ljusa slingorna i överhåret och kontrasterar det råttfärgade underhåret.


Första september och septembernaglarna är fixade. Bästa Rebecka på GlamNails i Kalmar som vanligt, jag är bortskämd med att hon vet precis hur jag vill ha det .-)


Sen tänker jag att hösten behöver mörka jeans, de ljusa åker in i garderoben i väntan på nästa vår :-)


 De här härligt stretchiga är från Please, modellen Classic Stockholm.


Första september, fredag dessutom, och jag bloggar balanserandes på min stora pilatesboll. En välvillig rekommendation från sjukgymnasten :o

Men nu tar vi väl fredag :-) Ha en underbar kväll. Tjingeling 

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Väldigt fin frisyr, men hur gick det med pagen??? Jag försökte mig på naglar nu på semestern men trivs inte alls med det. Snyggt på andra, japp. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Snyggt! Ja jag borde gå till frissan och göra något med mina 2 hårstrån :) Naglarna är lite trädgårdsrelaterade just nu ha ha...borde göra något där också! Härligt inlägg och du är på topp måste jag säga!
Kram från Titti