fredag 21 april 2017

Fredag och helg igen


Jamen så var det fredag igen! En fredag med sol, vårtemperaturer men rejält blåsigt!

Så trots att det är varmare satte blåsten P för det jag planerat att göra. 
Jag hade tänkt mig att se över hur stora frysskador våra växter fått, vissa ser riktigt illa ut medan andra verkar repa sig bra. Nu får vi väl se hur hårt blåsten tar på de stackarna.

Men det är ju en helg helg framför mina fötter och det blir garanterat nytt spännande april-väder i morgon. Jag tar väl tag i växterna i då istället.


Jag tar nog en fredagsnedvarvning i favorithörnan, med lite te och senaste Lantliv, sen får vi se vad som händer :-)

Ha en härlig fredag och en bra start på helgen. Tjingeling

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja äntligen helg! Inga måsten...bästa!!
Kram från Titti