onsdag 19 oktober 2016

Höstlikt värre


Nu blev ju inte den här dagen ett dugg ljusare än i går, snarare tvärtom :o

Men vad gör väl det, bara att bita ihop, tända ljus och leta efter det positiva :-)

Jag behöver tex inte vattna mina höstkrukor ute, de blir minsann vattnade ändå.
Jag behöver inte fundera över mina skitiga fönster, det är ändå mörkt när jag är hemma ;-)
Men sen måste jag erkänna att det är himla fint med alla höstfärger och eftersom jag hatar att frysa, trivs jag med att krypa in i varma jackor, kängor, vantar och mössor. 


Redan onsdag och jag har återigen jobbat fler dagar än vad som återstår att jobba den här veckan. Jag måste erkänna att det ska bli skönt med fredag och helg, igen.

Ha en härlig fortsättning på veckan. Tjingeling

3 kommentarer:

Veronica sa...

Man måste ju se det positiva och visst är det så att det återstår färre dagar än vi har jobbat denna vecka. Jag ser fram emot helgen trots att det ska bli skitväder här för man ser dock hur det ser ut... :)

Veronica

Meta sa...

Underbara höstfärger på dina bilder.Blir sugen på att ut och leta på det jag med. Får kanske ett ryck i morgon då ska jag inte till kolonin.Det är bäst att göra så gott man kan av det trista utelivet.
Ha det gott
kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Jättefina höstbilder och vackra färger. Önskar jag kunde gå ut och njuta av naturen. Snart så.. Kraaam Pia