fredag 16 september 2016

Less is more


Innan semestern hade jag ambitionen att plocka undan, slänga och sälja. Men av flera olika skäl blev det inte så :o 
Det är bara att acceptera att det just nu finns alltför mycket av alltför mycket. Det kan bli FÖR bra och less is more!

Så snart allt är färdigt med svärföräldrarnas flyttning och husförsäljning sätter jag igång igen :-) som den samlare jag är kan det bli svårt att skiljas från en del av min vintage-samling, men det är ett måste :o


Fredag med multitasking på hög nivå, det bakas, städas, diskas, tvättas och skuras. Inte riktigt allt samtidigt, men bra nära på. Allt för att det ska kännas att det snart är helg :-)

Ha en fin avslutning på veckan och en skön helg. Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Haha det där känner jag igen men till slut blir det lite väl fullt. det är ju bra om man kan ta sig fram.Just nu så känns det hopplöst hä på kolonin när alla krukor ska skuras ur och ställas undan. Får göra ett hopp över dom varje dag,
Det är skönt med lite svalare tider tycker jag men höst den får allt vänta på sig ett tag till.
Ha nu en fin söndag
kram Meta