tisdag 27 september 2016

En syndig box


Var ju hos Malin, Butik Norregård, i söndags med tjejerna. Bland annat fick en riktigt syndig liten Moment box följa med hem.


Visst är det ett doftljus, med en underbar lätt doft av päron som passar mig.  Så mysigt att tända när man sitter vid frukostbordet i köket :-)


Veckan har rivstartat och tisdagen har snart gått till ända. 
Resten av den här veckan lyxar jag till det efter jobbet, jag har bokat ett par lyx-eftermiddagar. Först nagelfix, sen klippning och lite ögonbryn. Ska bli så skönt!!

Men först njuter vi av de sista timmarna av den här tisdagen, jag tror det får bli att bläddra lite i senaste Lantliv.

Ha en härlig fortsättning på veckan. Tjingeling

3 kommentarer:

Meta sa...

Lite lyx får man allt unna sig
Ha en fortsatt bra vecka
Kram Meta

Veronica sa...

Jag är doftastmatiker så jag klarar inte ett enda doftljus! men många doftar gudomligt!

Oavsett så säger jag som Meta! Man ska lyxa till det när man kan :D


//Veronica

Villa Ryttarängen sa...

Löning och lite lyx hör väl ihop? Har haft ett sånt doftljus som jag vunnit. Gillar både box och glaskupan. Kraaam pia