torsdag 2 juni 2016

Trött i kroppen men glad i själen


Jag är så tacksam för den här värmen, nu börjar äntligen mina leder följa min vilja utan allt för stora protester. I dag har jag till och med cyklat de 13 kilometerna hem från jobbet :-) Big smile på det!!
Men jag vill lova att det kändes ovant och hela kroppen blev minsann alldeles trött, men skönt trött.


Väl hemma har jag faktiskt hållit mig i skuggan och druckit massor av vatten. Jag har öppnat dörrarna på vid gavel, satt igång takfläkten och bara njuter av nuet.

Torsdag igen och kortfredag i morgon :-) Får nog planera in morgondagens middag utomhus med något svalt i glasen.

Dags att mjuka upp kroppen med ett yogapass. 

Ha en härlig fortsättning på veckan. 

Tjingeling

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Så skönt att dina leder känns bra i värmen, ja för varmt är det! Men skönt, jag klagar inte :)
Så fint du har det och flaskstället är helt underbart!
Ha en fin helg...
Kram från Titti

Meta sa...

det där med stela leder är inget att längta till så jag håller med det är härligt med all värme tur att skuggan finns att sitta i för att svalka sig mellan varven
Ha nu en fin helg
kram Meta