torsdag 30 april 2015

Innesittarväder ....


....... så blev det helg :-) Valborgsmässoafton och allt!

Råkallt, mulet och allmänt innesittarväder, men det gör absolut ingenting. Jag passar på att krypa upp i bästa fåtöljen och läsa senaste favoritmagasinet.


 Hmmmm, den stackars violen har inte blivit omplanterad ännu :o men å andra sidan skulle den nog inte trivas ute just nu!


I kväll står mannen för matlagningen och jag är psykologiskt stöd. Visserligen ska jag vara behjälplig med att kavla ut pastaplattorna, men lasagnen, den gör han bäst :-)


Ha en underbar Valborgsmässoafton oavsett vad du gör eller var du befinner dig. 
Tjingeling ♥ ♥

4 kommentarer:

Meta sa...

Här pustar vi ut efter en dag som vi lätt vill glömma. Just nu lyser solen men nåt ute väder vid kasen är det inte har just ätit och nu tar lugnet vid.
ha en skön kväll
Kram Meta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja det var en riktigt kall och regnig valborg, höll oss inne här också.
Hoppas det blir varmare snart.
Ha en fin 1a maj
Kramar/AM

Villa Ryttarängen sa...

Ja vilket busväder. Hoppas på finare tills på lördag i morgon menar jag. Vi ses! Kraaam Pia

Eva sa...

Idag 1:a maj har busvädret hunnit hit, så det blir innesittarstund nu efter lunch. Igår var det uppehåll här, så det gick fint att gräva i min nyanlagda rabatt! Kroppen tycker därför det är skönt med lite regn idag, kan jag säga...
Önskar dig en skön helg! Kram Eva