fredag 24 april 2015

Batterislut .......


...... soligt, blåsigt och fredag! Fredag och fredagshäng på altanen, sol, te och senaste lantliv :-)

Eftersom vi inte kan plocka fram möblerna på altanen, får det bli lite improviserad möblering. En äppellåda som bord och en mjölsäckskudde att sitta på :-)


Helt klart är att jag absolut måste ha fler mjölsäckar, jag bara älskar dem. De jag har kommer att användas massor i vår och sommar!


De senaste veckorna och framför allt de två resorna till Stockholm tog visst mer energi än jag kunnat ana :o 
Huvudet, men framför allt kroppen säger ifrån - väldigt tydligt.
Men inget ont som inte har något gott med sig, den här helgen har helt tomma kalenderblad och så kommer det att förbli! Ska bara vara och hoppas att jag kan tillbringa tid i trädgården, laga god mat och leva.

Ha en underbar fredag. Tjingeling ♥ ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad härligt det ser ut bland dina mjölsäcker och äppel lådor. Vila dig ordentligt så du orkar träffa mig senare.. Kraaaam Pia

Eva sa...

Ja det gäller att ha balans i tillvaron, och det där ser riktigt bra ut. Vilken underbar kopp, förresten!
Ha en riktigt skön vad-som-faller-in-helg! Kram Eva