söndag 22 mars 2015

Laddade batterier ......


..... gårdagens utflykt till Österlen gav en energiboost som heter duga :D


 Ni som känner mig, eller som följt bloggen ett tag, vet vid det här laget att HAVET har stor dragningskraft på mig och maken. Det är vid havet vi laddar våra upp våra energinivåer.


Kraftiga vindar, långa och höga vågor gav scener vi sällan skådat. Lägg dessutom till gardinerna när snösjoken kom! Helt magiskt!


Det gällde att klä sig ordentligt och klädda det var vi, tur att vinterjackor, kängor, mössar och vantar var med.


 Sen fanns det ju andra som utmanande elementen mer än vi :o


Uppladdade, med bilen full av fynd, både ätbart och av annan karaktär, åkte vi väldigt nöjda hem igår kväll. 
Är det inte fantastiskt att en dag i annan miljö kan ge sån energi?

Ha en underbar söndag. Tjingeling ♥ ♥

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Tänk så skönt att ladda batterierna på Österlen. Jag gjorde ett försök i går, var i Norrtälje och höll på att frysa ihjäl. fast jag fick se havet ändå. Kraaam Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom vågorna var inte och leka med, tufft och surfa. Jättefina bilder du tagit.
Kramar/AM

Meta sa...

Det är så viktigt med de dagarna i vår stressade tid på jobbet, hinna med allt annat som " måste" göras.
Ha en fin vecka också
Kram Meta

Veronica sa...

Jag gillar oxå havet och får jag möjlighet att bada i det är det fullständig lycka!
Men jag bor inte bredvid ett så jag har aldrig sett ett hav på det viset som ni gjorde. Ser lite farligt ut!
Det gör däremot inte er vackra trädgård...
Jag har oxå framtida planer för min balkong... Pensionärskuvös ;)

Ha en bra vecka!

//Veronica