onsdag 12 februari 2014

Rätt så nöjd ändå .....


..... jo det måste jag nog erkänna, jag är (rätt så nöjd) med tillvaron :-)
Första hälften av veckan har redan passerat och det är åter dags för lill-lördag. Eftermiddagen bjöd på härlig vårsol och jag passade på att gå hem lite tidigare - målarpenseln hägrade ;-)
Jag hann med första lagret täckfärg och det blir så bra och jag hann nästan, med att få maten klar till maken och sonen kom från sina respektive arbetsplatser.


Apropå egentligen ingenting alls, så kan ju faktiskt ostformar och konservburkar användas till annat än de var avsedda för och snart kan jag förhoppningsvis plocka undan ljusförvaringen för den här säsongen, ;-)

Ha en härlig avslutning på onsdagskvällen. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Har försökt hänga med, men var ska det bli vitt kan man undra. Jag väntar och ser på den spännande uppföljningen. Kraaaam Pia

Meta sa...

Härligt att kunna gå hem lite tidigare någon dag utan att det är planerat SÅ mycket roligare känns allt då..
Nyfiken på var du målat.
Ha en fin alla hjärtans dag
kram Meta

Elle sa...

Ljusen har jag fortfarande kvar tills kvällarna verkligen blir ljusa.
Nu blev jag nyfiken på det där kuvertet och brevet du fick...berätta mer!!!
Kram Elle