tisdag 11 februari 2014

Puder över nejden .....


.... men inte över bilden ;-)
Dagen började med lite lätt sol och avslutades med snöblandat regn, däremellan kom det snöflingor stora som dasslock :o Men vad gör väl det - jag har ju varit inomhus, mest hela dagen i alla fall.
Efter en arbetsdag med idel statistik belönade jag mig själv med 1 liter grundfärg och en ny pensel :) Men det är minsann inte allt, jag blev ytterligare belönad i form av ett efterlängtat kuvert och ett härligt peppande mail från bloggvärlden. Ni får läsa mer om det senare, när det mognat.

Ha en härlig tisdagskväll. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jaa, den här vårvintern som kommer och går... Men extra livgivande när solen väl tittar fram ;)
Spännande med ditt kuvert!
Åhh, önskar jag hade ditt tålamod med bakning - Vilken frukost!
Ha en go onsdag!
Kram Allis

HWIT BLOGG sa...

Här på ön är det kallt och kyligt igen och jag som var så taggad att ha vår nu!
Spännande med det brev och mail du fick...det får du berätta mer sen!
Ha en fortsatt skön vecka Cat!
Kram Titti

Scottish Moments sa...

Här i Skottland började det också snöa igår... Där fick jag för att jag "skrutit" om hur långt våren kommit här med massor av snödroppar osv. Men tack och lov försvann den snabbt, snön.
Spännande med kuvertet, ser fram emot att få veta mer :))